Mutari sedii firme

Deținem toată experienta cu privire la mutarea unui sediu de firma, începând de la demontarea sistemului de supraveghere video, pana la relocarea tuturor obiectelor de mobilier.

Avem în dotare materiale de protecție corespunzătoare, astfel încât, toate lucrurile relocate sa ajungă în deplina siguranță.

Avem în portofoliu următoarele servicii:

  • mutări aparatura medicala
  • mutări seifuri
  • mutări săli de sport
  • mutări cabinete de avocat
  • mutări cabinete medicale
  • mutari birouri și tehnica de calcul
  • mutări bănci și instituții de stat
  • mutări obiecte grele

Oferta noastră nu se limitează numai la enumerarea de mai sus. Ne adaptam oricărui tip de mutare. Experienta noastra ne facilitează toate demersurile angajate prin contact.

Contractarea lucrărilor de mutări sedii de firma se va face într-un mod profesionist, în sensul ca, inițial, se va evalua la fata locului de catre un agent de al firmei noastre, toate bunurile ce urmează a fi relocate. Ulterior, după acceptarea prețului de către Beneficiar, se va încheia contactul, iar lucrurile relocate vor fi cuprinse într-un proces-verbal.

Bunurile vor fi protejate cu materiale de protecție specifice. Tehnica de calcul va fi protejata suplimentar, eventual în cutii de lemn.

Orice produs supus mutarii va fi atent manipulat și se va avea în vedere, în permanenta, ca acesta sa nu sufere modificări pe tot parcursul mutarii.

Inventarul se va preda Beneficiarului și, în baza procesului-verbal de recepționare a lucrărilor, se va emite factura fiscala. Obiecțiunile clientului vor fi luate în considerare, iar eventualele erori vor fi remediate pe loc.

Va invitam sa ne sunați sau sa completați formularul de contact. Programul nostru de lucru este de Luni pana Sâmbăta, în intervalul orar 09-21.00